Kokybės krepšelis (2m.)

Antrieji ,,Kokybės krepšelio“, vykdomo iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų ŠMSM Nacionalinės švietimo agentūros bendrai finansuojamo projekto Nr.09.2.1-ESFA-V-719-01-0001, veiklos metai

Projekto tikslas – pagerinti individualių mokymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimus ir pažangą, teikiant pagalbą bei tobulinant ugdymo proceso organizavimą. Siekiama, kad ugdant mokytojų kompetencijas seminarų ir stažuotės metu, teikiant tikslingą individualią ir grupinę pagalbą mokiniams, turintiems žemus mokymosi pasiekimus, tobulinant ugdymo proceso organizavimą, kuriant palankesnę mokinių ugdymuisi aplinką pagerės mokinių mokymosi pasiekimai ir individuali pažanga.

Kokybės krepšelio projektą gimnazija vykdo antrus metus. 2021–2022 m. m. tikslas – pagerinti individualių mokymosi poreikį turinčių mokinių pasiekimus ir pažangą, teikti pagalbą bei tobulinimo ugdymo proceso organizavimą. Uždaviniai: sudaryti sąlygas ir teikti tikslingą pedagoginę pagalbą individualių mokymosi poreikių turintiems mokiniams; tobulinant ugdymo proceso organizavimą, kurti palankesnę mokinių ugdymui(si) aplinką.

 Įgyvendindami pirmąjį uždavinį mokosi mokytojai: 30 mokytojų jau dalyvavo seminare ,,Mokytojų veiklos ypatumai vykdant įtraukųjį ugdymą‘‘.

 1–4, 5–8 klasėse teikiama individuali ir grupinė pagalba: pradinių klasių, lietuvių k., matematikos, biologijos pamokose po 1–2 val. per savaitę dirba mokytojo padėjėjas. Vaikui suteikiama individuali pagalba, dėl to nekyla drausmės problemų, nes mokiniai visą pamoką užimti.

Kokybės krepšelio dėka nusipirktos psichologo paslaugos visiems mokslo metams.

Įgyvendinant antrąjį uždavinį 5–8 klasių mokiniams vyksta 1–2 dalykų pamokos per savaitę naudojant interaktyvią lentą. Šiuo metu naudojamos 3 interaktyvios lentos, nupirktos dar 3, kurios per mokinių rudens atostogas buvo sumontuotos. Naudojant interakyvias lentas pamokoje kyla mokinių susidomėjimas pamokos tema, išvengiama drausmės problemų, kartu didėja mokymosi motyvacija.

Vykdomos praktinės eksperimentinės gamtos mokslų ir geografijos pamokos. Tuo tikslu buvo nupirkta ir tebeperkamos įvairios priemonės: H2O tyrimų laboratorija, deguonies matavimo rinkinys, dokumentų kameros, multimetras, klasės DNR elektrolizės laboratorijos rinkinys.

Palyginus praeitų mokslo metų pirmo trimestro rezultatus ir tų pačių mokinių šių mokslo metų signalinio trimestro rezultatus pažymių vidurkis pakilo 0,24.

naujienos

error: Turinys apsaugotas !!