Nuolat kintantis pasaulis, globalizacijos iššūkiai, pokyčiai darbo rinkoje, ugdymo varomąja jėga tampantis problemų sprendimas, atradimai, mokymasis tyrinėjant ir aktyvus mokinių dalyvavimas procese kelia naujus iššūkius ugdymo turiniui. Todėl, atsižvelgus į visuomenės poreikius, mokinių pasiekimų rezultatus, pedagogikos mokslo naujoves ir iššūkius švietimui, būtina ugdymo turinio kaita.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) bei Nacionalinės švietimo agentūra (NŠA) vykdo bendrojo ugdymo turinio atnaujinimo projektą, kurio rezultatai: parengtos bendrosios ugdymo programos ir lydinti medžiaga; sukurti įrankiai bendrųjų programų rezultatams aprašyti ir talpinti virtualioje aplinkoje, individuliai mokinio pažangai stebėti ir pagalbai teikti; atnaujinti skaitmeniniai mokymo ištekliai; sukurti ar adaptuoti atvirieji skaitmeniniai mokymo ištekliai; adaptuota kalbinių gebėjimų ugdymo programinė įranga; metodinė pagalba ir konsultacijos steigėjams ir mokykloms, įgyvendinančioms atnaujintą ugdymo turinį.
Atnaujintų bendrųjų programų diegimas
Kompetencijos turinyje ir vertinime
https://www.youtube.com/watch?v=78dyfxh6Cdw
Esminiai pokyčiai atnaujintose Bendrosiose programose (I dalis)
https://www.youtube.com/watch?v=4l5WUR2Y6vc
Atnaujintas ugdymo turinys: kaip gali prisidėti tėvai?
Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje gruodžio 7–8 d vyks Ankstyvojo skaitymo skatinimo forumas. Daugiau informacijos rasite: